Rosanne

Paraveterinair dierenartsassistent

Rosanne  - Paraveterinair dierenartsassistent
Rosanne Paraveterinair dierenartsassistent

Mijn naam is Rosanne en ik ben werkzaam als telefoniste bij Dierenkliniek Ridderkerk. Ik maak graag afspraken, geef telefonisch advies en doe administratief werk.

In 1999 heb ik tijdens mijn studie stage gelopen bij o.a. onze praktijken in Zwijndrecht op het Gerbrandyplein en in Ridderkerk op de Jacob Catsstraat. In datzelfde jaar heb ik mijn opleiding als Paraveterinair dierenartsassistente afgerond en al snel ben ik in dienst gekomen bij Dierenkliniek Ridderkerk. Het werk als telefoniste vindt ik enorm leuk!
In de periode 2006-2012 heb ik twee keer de kliniek verlaten om mijn uit de hand gelopen hobby waar te maken.
Ik ben toen twee keer in dienst gegaan bij het bedrijf van mijn partner als schipper/kapitein op een binnenvaartschip.

Het werken bij Dierenkliniek Ridderkerk blijft leuk omdat het een fijne, professionele kliniek betreft. Het is erg leuk mens en dier te helpen!

Mijn vrije tijd breng ik graag door met mijn partner, dochter, familie en vrienden. Ook geniet ik erg van mijn huis en tuin en zelfs van de kleine dingen in het leven.