Nikita Hompus

Dierenarts

Nikita Hompus - Dierenarts
Nikita Hompus Dierenarts

Mijn naam is Nikita Hompus en ik ben geboren en opgegroeid in Rotterdam, Oud-IJsselmonde. Na het behalen van mijn VWO diploma op het Gemini College in Ridderkerk ben ik gestart met de opleiding diergeneeskunde aan de Universiteit van Antwerpen. Na Antwerpen ben ik door gereisd naar de Universiteit van Gent voor mijn master diploma. In 2016 heb ik deze in ontvangst mogen nemen en ben ik meteen van start gegaan bij Dierenkliniek Ridderkerk. Dit doe ik nog steeds met veel plezier!

Net zoals vele andere collega's ben ik van jongs af aan al gek van dieren. Naast de alledaagse dieren die we in Nederland tegenkomen ben ik ook ontzettend dol op walvissen. Ik heb deze fantastische dieren al meerdere malen mogen bewonderen in het hoge noorden van Noorwegen en Canada. Naast dieren hou ik ook erg van de natuur en ga ik graag op vakantie naar mooie plekken. Scandinavië en Canada zijn tot nu toe nog mijn favorieten!

In mijn vrije tijd spendeer ik graag een dagje thuis met een film, serie of boek. Andere dingen waarmee ik mezelf graag bezig hou zijn fotografie, een mooie wandeling of gezellig op stap gaan met vrienden.

Tot snel op de praktijk!