Huisregels
  • Afspraak maken

    De kliniek is op werkdagen van ’s ochtends 08:00 uur tot ’s avonds 20:00 uur telefonisch bereikbaar. Om het u makkelijk te maken kunt u voor al onze locaties heel eenvoudig een afspraak maken via één centraal nummer 085 - 273 19 19. U krijgt dan altijd een vakkundige dierenartsassistent aan de lijn die uw afspraak bij de juiste arts of afdeling zal onderbrengen.

  • Afspraak afzeggen

    Als er eenmaal een afspraak is gemaakt, wordt er een dierenarts, een behandelkamer en mogelijk zelfs kostbare echo- of röntgenapparatuur voor u gereserveerd. Dit brengt uiteraard kosten met zich mee. Mocht de afspraak niet kunnen doorgaan, geeft u dit dan 24 uur van tevoren door. Voor niet of niet tijdig geannuleerde afspraken zijn wij genoodzaakt u, afhankelijk van de aard van de afspraak, ten minste € 30,00 in rekening te brengen. Wij rekenen op uw begrip hiervoor. Raadpleeg ook de bijgesloten leveringsvoorwaarden. Deze kunt u tevens vinden aan de onderzijde van onze website.

  • Spoedgeval

    Betreft het een spoedgeval, dan belt u het centrale nummer 085 - 273 19 19 en kiest u een 8. Houd er rekening mee dat voor spoedafspraken afwijkende tarieven gelden.

  • In de kliniek

    Honden dienen aangelijnd te zijn en katten in een deugdelijke kattenmand vervoerd te worden. Bekend agressieve dieren dienen een snuitband te dragen. Betreden van en verblijf in ons pand is voor u en uw huisdier voor eigen risico. In geval van vermoedelijk besmettelijke ziekten (bijv. Kennelhoest) dient dit vooraf aan ons bekend te worden gemaakt zodat wij maatregelen kunnen nemen.

  • Welkom aan de balie

    Bij binnenkomst wordt u geacht zich aan de balie te melden. De balie is voor het afhandelen van spreekuurpatiënten, advies en de verkoop van medicamenten en/of voeding. Voor alle overige zaken dient u een afspraak te maken.

  • Belangrijk

    Houd er rekening mee dat visites, behandelingen of medicijnen altijd contant of per pin afgerekend moeten worden. Is uw huisdier verzekerd, dan dient u de eventuele vergoedingen zelf af te wikkelen met de verzekeraar.

  • Herhalingconsulten

    Een goede behandeling van bijv. huid-, oog-, en oorklachten maakt het soms noodzakelijk dat uw dier meerdere keren op controle komt. Aangezien deze herhalingsconsulten tijd kosten hopen wij dat u begrip heeft voor het feit dat deze niet kosteloos zijn. Hiervoor geldt een aangepast tarief.

  • Bestelling, terugname goederen

    Heeft u een bestelling of wilt u informatie over een eerder besteld artikel of medicijn? U wordt het snelst geholpen als u belt met 0180 - 450 124. Wenst u een dieetvoeder te gebruiken dat niet standaard tot ons verkoopassortiment behoort? Dit is mogelijk indien u de gehele “verpakkingseenheid” tegelijk koopt. Verkochte medicijnen worden slechts teruggenomen ter destructie (wettelijke eis). Er vindt geen geldelijke teruggave plaats.